Fjäder

Just i dag är jag stark....eller?
Vad gör man, när man efter en tung arbetsdag (daglig verksamhet och taktil behandling) kommer hem och inser att det inte finns nåt godis i huset?
Ja, det SKA ju inte finnas nåt godis, eftersom vi inte SKA äta nåt godis.
Vi ska ju vara nyttiga.
Men om nu munnen längtar efter godis och hjärnan hänger på den känslan, vad gör man då?
Ja, ett litet tips är att blanda saltade caschewnötter med katrinplommon och proppa munnen full...

Nej, jag är inte frisk än.
Hostar fortfarande och känner mej hängig.
Vill ha godis!
PS. Funkade med nötter och plommon!

Kommer igen när hjärnan börjat jobba som den ska igen och jag har nåt vettigt att skriva.
När nu DET kan tänkas bli...

Just idag är jag stark - för jag har jobbat en hel dag, plus taktilat, plus varit social - och egentligen hade jag helst velat ligga kvar i sängen imorse, med täcket över huvudet.
Men, det är bra att vara tvärsemot ibland - eller mera göra tvärsemot vad man känner.
Det kan bli riktigt bra i slutändan!

Rädda mej John Blund....!!!



Grannen i byn bredvid.

Du gav mig ett minne, i Just idag.

Just nu, blev jag 14 år och är på ett torg i Stockholm. Stora staden. Då kommer Kenta fram till mig.Å han, en kändis.

Han frågar, - Vill du köpa lite ? Blyg fjortis säger nej. Då var jag stark.



Ps, Pröva OLW:s rostade mandlar i olivolja.

Kanske funkar bra med katrinplommon oxå.



Linda

Nötter o plommon??? Kan nog hålla med om att du inte är riktigt frisk =) Haha.

Tack för kommentaren o tack för stödet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress