Fjäder

Faktiskt...
så känner jag mej lite duktig nu.
Har gjort bokföringen och momsen. Har skrivit dom kompletteringar som skulle göras till mina situationsbeskrivningar (skriver om olika sjukdomar till min utbildning på Campus). Har vattnat och pysslat om alla husets växter och ringt lite samtal.
Känns bra.
Livskamraten kom nyss hem. Nygaddad (för er som inte vet vad det betyder så är det samma som nytatuerad).
Herman Hedning på benet och en örn på armen. Herman är en ny tattoo men örnen har han haft sen ungdomsåren. Den var softad i konturerna, färgerna var blekta och den såg bara allmänt gammal och tråkig ut. Men nu! Skitsnygg!
Skarpa konturer, utökad storlek och nästa gång blir det mera färg.
Lovar att visa bilder på dom när dom är klara.
Ibland blir jag också sugen på att göra nån liten tatuering. Men det går i vågor och jag har inte hittat nåt jag skulle kunna tänka mej att leva med på kroppen resten av livet - än! Det kanske kommer...
Har ju två otroligt skickliga tatuerare i släkten nu så det vore ju synd att inte passa på.

En lite temperaturrapport från Västanåker får det bli också.
Minus 20,6 grader!
Brrr!
KALLT!
Skönt att vara inne.
Nu ska jag kolla fb lite och några bloggar, innan jag stänger ner min kompis här.
Skat-Ann

Finns de "gaddarna" i Lidköping? Jag vill gäna gadda lite mer!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress