Fjäder

27 februari
och det känns som tiden bara rusar på.
Har levt i ovisshet inför närmsta framtiden ett tag, men blev lugnad i veckan som var. Nu går det en månad till.
Längre behöver man inte planera framåt. Egentligen. Även om det är skönt att veta hur man har det om tre månader, eller kanske tre år.
Men, vem vet om man lever då. Bättre då att göra sitt yttersta nu.
Jaja, yttersta kanske var att ta i, men jag menar att man kan ta vara på det man har just nu.
Återkommer visst alltid till det här temat på ett eller annat sätt...
Lev nu!

Nu har jag i alla fall gjort lite tavlor - ja, jag menar fysiska tavlor. Inte såna där som jag gör dagligen, på annat sätt.
Har testat acryl på lite olika sätt och jag gillar färgen.
Torkar snabbt men är skön att måla med. Ska testa mer, men måste införskaffa fler målardukar först. Här kommer en bild på ett av de färdiga alstren:
Titta, tolka, tyck...



Skat-Ann

Gillar denna! Grööööööööööööööön

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress