Fjäder

Vilken alldeles underbar tisdagkväll...

I drygt en och en halv timme låg jag i...
Livskamraten ligger fortfarande i - i badkaret, på altanen, vårt Trädgårds-Spa!
Nu hade jag ingen badtermometer (dom var slut i ICA-affären), men jag skulle tro att det var runt 30 grader när vi kröp i vattnet. I luften var det cirka 25 grader!!
Så vi har legat där och plaskat och skrattat, pratat och njutit.
Såååååå jävla underbart!!!!!!
Totalt vindstilla och fågelsång. Tända trädgårdsrökelser och ljuvlig musik...
Det kan inte bli bättre.
En vanlig tisdagkväll i juni.












Det är 20,6 grader ute och klockan är kvart över elva...
Äntligen är det sommar på riktigt.
Det är så himla underbart att bo i en del av världen, i ett land där vi har fyra olika årstider.
För varje årstid har sin charm och njutning.
Just nu skulle jag vilja vara vaken hela natten och se solen gå upp i gryningen - men det funkar tyvär inte eftersom jag börjar jobba klockan åtta imorron bitti.
Men det skulle vara en härlig känsla.
Kanske kan bli så till helgen om vi har tur.
Nu får jag gå ner och se till så att livskamraten kommer upp ur vattnet innan jag kryper till kojs...

Linda

Ska minsann bära ner vårat badkar till altanen jag med. Kan ju slänga ner tvättmaskinen till Maria om hon e sugen på att bada hon med =))

Guud va mysigt ni har det...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress