Fjäder

50 % på allt Hantverk och alla smycken under december 2010
Jag kan inte uppdatera min hemsida. Det funkar bara inte när jag försöker.
Så nu får det bli här - på Bloggen, som du kan läsa nyheter!!!

ERBJUDANDE!

Under december månad kan du handla hantverk och smycken till halva priset!!!
Gäller enbart på redan färdiga produkter (inga special- eller nybeställningar).
Så, allt som finns i min lilla "butik" är det 50% på hela december ut.

Du kan köpa Drömfångare, Glädjespridare, Halssmycken, Hårsmycken, Hårsnoddar, Armband, Ringar, Runstenar, Chabby shic-tavlor, Romantiska tavlor, Pinup-tavlor, Ordspråkstavlor, Multismycken, Örhängen, Stensmycken mm
ALLT FÖR HALVA PRISET!!!

PS. Även avslappnings-Cd (en mängd olika) - Halva Priset!!!

Hur gör du då för att handla??
Meddelande via facebook
Mail
Telefonsamtal
Besök

Säj vad du vill ha och jag skickar det till dej (portot står du för),
eller så tar jag med det till staden när jag åker ner till arbetet
eller så kommer du hit nån dag...

Passa på att köpa nåt speciellt till någon du tycker om.
Handgjort, välgjort svenskt hantverk...

Design: Anita Fjäder

VÄLKOMMEN !!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress