Fjäder

Det här inlägget borde censureras
Så om du är känslig så sluta läs NU!
Okej, skit i det då, men skyll dej själv!
Känner att jag måste skriva av mej (igen). Är på ett fruktansvärt pissigt, dåligt jävla humör!
Finns egentligen ingen anledning.
Förutom att bilen krånglar. Hon går som en potta skit och hoppar mer än hon rullar (JA, det var en liten lätt överdrift, men vaddå då??? ). Hon går orent och har nån form av tändningsfel. Tändstift, tändkablar, tändspolar, batteri??? Och hon förbränner inte bensinen riktigt och då kan katalysatorn gå åt helvete om man fortsätter att åka med henne.... Joråsåatte.......
Men det är egentligen ingen anledning att vara sur för - hon är i tryggt förvar hos han, braiga killen i verkstan i lilla staden. Det kommer att bli dyrt naturligtvis (det kostar att ligga på topp ;). Men eftersom jag har tänkt att bli Lottomiljonär så är det ju inget att vara sur för....
Att sen mailen har lagt av totalt på min icksnabba och ickenya och ickebrafungerande gamla dator, ja, det är ju inget att bli sur för heller..... Den kanske hoppar igång av sej själv om en timme, eller dag, eller aldrig...
Då är det ju bra att ha facebook så man både kan klaga och gnälla lite där. Samt skicka meddelanden som man egentligen skulle velat ta över mailen. Tur att jag har en hotmailadress också - som nästan ingen har adressen till......
Men det är ju inget att var sur över. Det är ju bara att gilla läget! Teknik och jag funkar ju inte ihop så jag borde ju vara van....
Tidsmaskinen
Tillbringade största delen av dagen på lasarettet gjorde jag också. Mesta delen satt jag och drack kontrastmedel (mums!!!) och läste en bra bok. Ja, boken är faktiskt bra - det där med mums menade jag dock inte!!!
Sen fick jag åka in i en sån där stor tidsmaskin som man ser på filmer när dom går in i en annan dimension... Då hade jag turen att få ännu mera kontrastmedel. Denna gången intravenöst. Efter tre sekunder kändes det varmt utmed hela ryggraden. Fick känslan av att jag kissade på mej och en besk metallsmak längs bak i halsen. Som tur var så var jag torr när det var klart! ;). Känslan försvann lika snabbt som den kom och själva röntgen tog väl bara fem minuter typ..
Men detta är ju inget att vara sur för. Det är ju jättebra att få magen utredd på dom sätt som går, så man kanske hittar varför jag får så ont i perioder. Och det var ju jättebra att jag hade tid att ta ut så jag slapp sjukskriva mej eller ta en semesterdag. Så egentligen borde jag vara glad.
Varför är jag då så jävla sur och bitchig???
Ja, inte fan vet jag!
Jag vet bara att just nu så är det ingenting som passar fröken Fjäder.
Allt känns bara för mycket eller för lite eller inte alls...
Grrrr.....¤..#¤¤¤##...**##"¤.... så det så!!!!
Sen har jag världen snällaste arbetskamrat som låter mej åka med henne till jobbet imorron - jag blir hämtad!
Jag har en underbar livskamrat som låter mej vara ifred och vara sur och som är hur gullig som helst (fast jag spottar och fräser och gnäller).
Stackars söta dottern ringde nyss och fick mitt gnäll i örat också... Sorry!!! <3
Jag är säker på att det är den där förbannade kontrastvätskans fel - för jag var på gott humör innan jag fick i mej den - faktiskt!!!
Jag brukar vara allergisk mot sånt och fick till och med allegiantibiotika innan jag fick dricka skiten. Andra gånger har jag fått utslag och klåda av det, men idag blev det pisshumör istället...!
Nej fy, vad jag gnäller - men som sagt - DEJ varnade jag ju i alla fall innan....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress