Fjäder

Ändrade planer
Jaha ja! Kunde just tänka mej att det var lite för bra.
Efter att (i tre dagar) ha möblerat om i vårat fredagsmys/relaxrum, så sjönk jag ner i soffan för att kolla på Morden i Midsomer. Ett avsnitt jag inte sett innan - härligt!
Då bestämde någon (vädret?) att jag inte skulle se på TV. Trean, femman och åttan (som jag just tittade på) slocknade helt. Typiskt!
Jag som hade tänkt att njuta lite av mysiga rummet och engelsk "kultur" samtidigt. Gick åt helsicke!
Hmmmm, jag som hade lagt ner all annan verksamhet, för att bara råkoppla av !!!
 
Men
 
nu kan jag sätta mej i nya läshörnan, med en stor kopp thé, några pepparkakor och min braiga bok!
Inget ont som inte har nåt gott med sej alltså.
Go' kväll :)
Lotta Skoglund

Ibland blir det inte riktigt som vi tänkt oss, men det blir bra ändå. :-) Ha en skön kväll !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress