Fjäder

Bara lite bilder....
Hej, nu är jag här igen.
Det blev inte nån promenad förut, för när jag skulle gå ut, så vräkte regnet ner.
 
Men det blev bra ändå, för jag gick in och satte mej vid symaskinen. Där låg det högvis med kläder som skulle lagas och sys om...
Nere till vänster, i skuggan, ligger en hög till, med svarta kläder! (Många högar blir det...)
 
Det var riktigt roligt att börja sy igen. Kanske, kanske att jag kommer igång med mitt tänkta syprojekt framöver...
Men just idag så nöjde jag mej med att laga och sy om alltså.
 
Det var så himla länge sen jag sydde nåt.
 
En gång i tiden sydde jag kläder, både till barnen och mej själv.
 
Tror nog att jag ska försöka komma dit hän igen.
Ja, att sy till mej själv alltså....
 
Men efter att ha suttit där några timmar, så gick jag i alla fall ut i friska luften.
Behaglig temperatur, sol och inget regn. Perfekt!
 
Sååååå skönt att få lite sol på näsan och känna dofterna av höst!
 
PS. Idag har jag inte spelat 'Words in a pic' en endaste gång!!!
 
Symaskinen tog nästan all min tid, och det är bara fyra plagg kvar att fixa. Men nu blir det säng-och-bok-tajm...
 
Natti.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress