Fjäder

Vilken natt ! ! !
 
Ja, detta säjer jag inte med glädje och njutning, nej, tvärtom.
Har haft såna jävla krypningar i kroppen, så att en slingrande mask skulle anses som lugn och stilla, jämfört med mej. Det är en fruktansvärd känsla. Känns ungefär som om kroppen får små, små, elektriska stötar - hela tiden. Det går liksom inte att vara stilla. Bara att vänta ut det, medan man uppför sej som en "skitnödig mask".
 
Till råga på eländet så hade jag världens mardröm, när jag äntligen somnade.
Vaknade och trodde det var sant. Somnade om efter ett tag - och fortsatte drömma samma hemskheter....
 
Ja, min natt har inte varit rolig. Men jag är glad att krypandet är borta och att drömmen inte var sann!
Bara oron i kroppen ville ge sej också, så vore det bra.
 
Men, nu har vi en ny dag framför oss. Torsdag.
På agendan står, jobba, handla, åka HEM!!!
 
 
Jag har lite svårt att koncentrera mej på att skriva just nu, för nere i svängen står det fyra bilar!!!
En svart, en blå, en röd och en vit. Ser några manspersoner i lysande rexlexvästar också. Jägare?
 
 
Nåja, min nyfikenhet får väl stillas senare idag - eller inte alls. Det är bara det, att det är väldigt ovanligt med sådan biltrafik här i lilla byn - fyra bilar på en gång...!!!
 
Det känns som om det var nånting mer jag skulle göra idag, som jag glömt. Mysko.
Jag kollade i min "lilla svarta" (ja, almenackan alltså), men där stod inget. Så jag får väl hoppas att det inte var mer än att handla efter jobbet. Men, det skulle i så fall inte vara första gången jag glömde nåt jag skulle göra....!
 
Hepp, lika bra att börja fixa iordning här och dra ner mot staden.
Ha en bra torsdag...
Hej så länge!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress