Fjäder

Inget nytt under solen...
Jodå, jag klarade dagen igår.
Har som tur är, fantastiska arbetskamrater!
 
För att riktigt testa mej själv och mina gränser, så gjorde jag ärenden efter jobbet också, när jag ändå var nere i staden. Mådde skit inne på second hand, men lyckades ändå handla två tunikor.
Var inne på apotek och mataffär också - det gick väldigt snabbt, kan jag tillägga.
Sen åkte jag hem!
 
Gick med slangen och vattnade förtorkade små buskar hela eftermiddan igår. Kändes så himla bra att få gå ute i trädgården och strosa. Utan krav, utan måsten, alldeles själv.
Jordslog en massa hallonplantor och rabarberknölar också + tog upp potatisen (blev väl ett halvkilo...!)
 
Sen blaskade jag av Lady'n, av bara farten, eftersom jag hade slangen framme.
Idag kanske det vore läge att plocka in lite krukor för vinterförvaring.
Får se om det blir så, eller om det blir en tur upp på Kullen. Det är Retur- och återbruksrunda där. Vilket innebär en del loppisar!
 
Men än så länge är inte kropp och knopp synkade, så jag vet inte hur det blir. Återstår att se.
Hade liksom inte räknat med att det skulle bli en sån här tillbakagång i mitt klättrande uppför.
Men vad är nytt under solen? Det blir aldrig som man tänkt sej ändå!
 
Ha en bra lördag nu och var rädd om dej ❤
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress