Fjäder

Nonsens och Grattis!
Bara ett par ord sådär i förbifarten...
 
Känner mej rätt nöjd med mej själv idag.
Jobbade, handlade, åkte hem och ringde en massa samtal och bokade möten etc.
Känns riktigt bra att äntligen få "tummen ur", så att säja.
 
Lite senare åkte jag tillbaka till staden och var med på en Qigongkurs.
Fick tipset och möjligheten att komma med, av en vän, via facebook.
Ibland kan det där sociala mediat vara riktigt, riktigt bra!
Qigongen var också bra!
 
Nu skulle jag egentligen lagt upp en bild på vad vi ätit idag här - för såna bilder är också populära på fb. Samt att jag kan behöva ha dom som påminnelse till vad jag lagat. Gärna med vidhängande text också (recept kallas det visst). Men eftersom jag inte kan/vill laga mat efter recept och heller inte har fotat maten, så blir det inget med det!
 
Men vi åt hemmagjord grönsakssoppa med risnudlar. Matigt och gott!
 
Så, det var väl värdelös information om något ;)
 
Nu ska jag kila in i lekstugan och vara kreativ. Det blir säkert bättre än att sitta här och skriva nonsens...
 
Tack för idag!
 
PS. Ett jätteGRATTIS till finaste grannen, som har födelsedag idag!!!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress