Fjäder

Sur o vresig o irriterad......
Ledig dag.
Sovmorron.
Kattmys.
Härligt!
 
Sen satte jag mej vid datorn ! ! !
 
Eftersom jag fått en känsla av att inte Webshopen fungerar som den ska, så bad jag en väninna att göra ett köp, för att testa.
Mycket riktigt, funkar inte!
 
Hon fick betala, så långt var det okej.
Men artikeln hon köpte ligger fortfarande kvar på sidan, och jag har inte fått något meddelande att något är sålt...
 
FAN!
 
Och inte kan man ringa till nån support heller.
Nej, man får maila - och snällt vänta på deras svar....
 
Grrrrr......
 
Varför kan inget vara enkelt, och fungera som det ska?
 
 
Tur i alla fall att jag tänkte om vad det gäller dammsugning och städning - Övertalade mej själv att det inte alls är nödvändigt att hålla på med det idag, när jag är ledig och kan göra det jag vill.
 
Fast jag hade nog fasen hellre dammsugit och sett att webshopen fungerade, än att sitta här och bli förbannad till ingen nytta.
 
Därför har jag tänkt att ladda kamerabatteriet och traska ut i det vita.
Så förhoppningsvis så återkommer jag senare, lite gladare till sinnes, med vackra vita bilder!
 
Hej så länge!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress