Fjäder

Sovedags snart...
Det blev en underbart varm och skön sommarkväll, av dagen som började lite småkyligt.
Eller ja, det kanske den inte gjorde, men jag var frusen i alla fall.
 
Har gått runt och vattnat överallt idag. Tar sin lilla tid med alla land och krukor.
Men fantastiskt att se hur allting växer och slår ut från dag till dag.
 
Det blev så himla varmt och gott på eftermiddan, så det blev en timmes solande. Helnäck på ett par dynor, lät jag solen och dom ljumma vindarna smeka huden. Underbart.
 
Ja, du trodde väl inte jag skulle lägga ut en bild på det.... ;)
Lite självbevarelsedrift har jag allt.
 
Har grejat med lite olika projekt idag. Så himla mysigt att strosa runt och fixa saker och ting. Började gräva ett land på framsidan, intill dom nya armeringsjärnsväggarna, stripade livskamratens båt...
 
Sen fick vi spontanbesök.
Jättetrevligt!
Livskamraten och hans arbetskamrat, som kom på besök, stod för underhållningen...
Vi andra två skrattade så tårarna rann...
Jag filmade det hela.......
 
Nio små filmsnuttar, där herrarna insuper den gröna fen. Funderar på att lägga ut dom på Youtube ;)

 
 
Känns rätt skönt att bara ha druckit lite
gin och fläder, när jag hör hur livskamraten stönar därnere...!!! :)
Undrar om han kommer att vara lika morgonpigg som han brukar vara imorron!!?
 
 
 
                                                             
 
 
Nu ska jag titta in på ATG och kolla hur mycket jag vann idag
 
Håll tummarna...
 
& Sov Gott!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress