Fjäder

Telefonsamtal och bilder
Så kommer vi då till telefonsamtalet!
 
Hade fler trevliga samtal i onsdags, men när söta dottern ringde, och talade om att hon skulle signa ett köpekontrakt på en lägenhet, inom ett par timmar - då slog hjärtat lite snabbare.
 
Sen ringde hon igen - då var kontraktet påskrivet och klart och min underbara dotter har ett eget hem att flytta till!!!! ❤❤❤
 
❤❤ Mammahjärtat jublade!!!
 
Efter månader av vånda, säkerligen uppemot trettio lägenhetsvisningar, budgivningar som inte räckt till etc, etc - så fick hon äntligen vad hon ville. Jag är såååå glad för min "lilla stumpa" ❤
 
Nu kan hon börja skriva nya kapitel!    Bra kämpat!!!!
 
 
 
*********
 
 
 
Själv sitter jag här, med katten på armen.
 
Ska göra lite arbete vid skrivbordet, innan utedagen börjar.
Vaknade tio minuter i sju!!!
På en ledig dag!!!
Det är inte illa!!!
Det bästa var att jag är pigg, och ser fram emot en bra dag!
 
Så nu är det bara att ta tag i bokföring, schemaritande, skivbränning.....
 
Sen blir det tvätt och lite annat hushållsarbete innan trädgården väntar.
 
Har några ärenden att göra också, det får bli i eftermiddag...
 
Men jag måste ju dela med mej av mera bilder.
 
Nu när naturen står i blom och allting är så otroligt vackert, så är det svårt för ett kamerafreak som jag, att inte knäppa i tid och otid.
 
Lite bilder från Hem-Ljuva-Hem och dess närhet....
 
Plantering pågår....
 
Det blommar och det står i knopp. Här kommer fjolårets alla fingerborgsplantor snart att slå ut.
 
Mycket vattnande blir det...
 
❤ Love & Peace ❤
 
Jordgubbsplantorna i cykelstället (!) har massor av kart som kommer!
 
Pubens nya uteköksdel.....
 
En tung pion, som lagt sej att vila på gräset....
 
NU, ska jag börja med det jag förutsatt mej...
 
Hej så länge
 
C U ❤
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress