Fjäder

Om att fastna...
Musik kan vara både upplyftande och sänkande....
Just nu sitter jag fast i en låtlista som känns!!!
 
Gjorde nyss en sån där "personlighetstest" på facebook...
Vilken färg man är som person!
Jag blev RÖD!
 
You belong to the red color family! The color psychology quiz tells us that like those intense reds that you subconsciously most relate to, you're vibrant and passionate. You have a pioneering spirit and incredible leadership qualities. You're ambitious and determined. You're known for being strong-willed and confident. You tend to be the center of attention and you're impossible to overlook. Your energy can be a bit overwhelming, but on the bright side... once you've set your mind to something, there's no stopping you!
 
Jojo!!! En del av det där stämmer ju - annat stämmer mindre bra.
Fasligt vad det kan klicka med musiken just nu då.
Man får ju ta all sån där testsmörja med en nypa salt - men lite kul är det allt :)
Ibland är det skönt att bara glömma den verkliga verkligheten, och leka lite...
 
Tänkte jag skulle tillbringa kvällen i lekstugan. Där kan jag leka och vara i "min egen värld". Där slipper jag tänka på svåra frågor och inlindade svar. Där kan jag vara mitt nakna jag, utan att riskera något. Ja, jag pratar om själen alltså, inget annat!
 
Kamoflerad katt i en blommande komposthög ♥
 
Jag fick en strimma ljus på eftermiddagen. Det värmde! ♥ ♥ ♥
 
Bara älskar denna bilden som jag hittade nånstans....
 
 
Imorron ska jag gå ut en promenad igen. Det blev ingen idag.
Men det blev tid i friska luften (15°) och i trädgården.
Underbara höst!
 
Tror jag i alla fall.
Även om jag sjunker.
Men jag ska klättra upp igen.
Vet att det finns livlinor.....
 
Och sist, men absolut inte minst, så kommer en låt från min spellista - den jag fastnat i för stunden....
Visst är den vacker!!! ♥
 
Sköt om dej nu...
 
Jag ska försöka heala mej själv en stund bland fjädrar och träbitar......
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress