Fjäder

En söndagssnabbis
Kan ju börja med en bild som kan skrämma hästar i sken :)
 
En mycket skum känsla var det i alla fall, för det var en värmande mask, som jag kletade in i fejset.
Och varmt blev det!!!
Vete sjutton hur det går till...
Men det var rätt så skönt.
 
Ja, detta var häromdagen, när jag stod i duschen. Rakade ben, gjorde ansikstmask och fixade med håret.
Då blir man inte sådär speciellt impnerad när telefonen ringer!
 
Särskilt inte som det var min älskade livskamrat, som undrade om jag glömt honom....
 
Saken var den, att när han ringde, så skulle jag varit på hans jobb och bytt bil med honom. Det blev liiiiite hastigt avslut på duschen!!!
 
Men, men, så kan det gå, när inte minneskortet funkar som det ska.
Tror att det är dags att uppdatera vissa mjukvaror här :)
 
Nog om detta
 
Vi tar lite fina trädgårdsbilder istället:
 
Nu har det kommit kart på "höstjordgubbarna"!!!!
 
Känner att det börjar bli dags att plocka undan i trädgården, och förbereda för den lite kallare årstiden. Men just nu så har vi börjat att röja i garaget. Ska köra iväg en del grejer till ett närliggande "förråd", avyttra en del och slänga lite annat.
Jodå, jag skrev slänga. Jag måste lära mej att inte spara på allt...!
 
Tanken är att det ska bli en arbetsyta / verkstadsdel i garaget. Och då finns det en hel del som måste bort, på ett eller annat sätt! Lägger ut bilder och annonser på Köpa-byta-sälja-sidor på nätet, på en del av prylarna.
Sen, ska jag ta itu med trädgård och krukor, vinterförvaring av blommor etc....
 
Men idag blir det kalas först. Ska iväg ner till staden och äta tårta är det tänkt!
 
Känner mej väldans seg idag. Och nej, jag är inte bakis!
Fast vi satt uppe rätt länge och kollade på TV igår. Har ju fått ViaSat installerat i Hem-Ljuva-Hem - och jävlar vad kanaler vi har nu!!!
Till och med så att jagtyckte det var kul att sitta och blippa på kontrollen!!
 
Men nu är det dags att fixa till det yttre, så att vi kan ge oss iväg.
C Ya...
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress