Fjäder

Tissssda'
Känslan när det ligger ett stort paket i brevlådan, när man kommer hem från jobbet!
 
Den är inte att leka med!
Blev glad och överraskad!
Älskade moster i England hade skickat spontanpresenter till livskamrat, missar och mej.
Tack underbara!!!
 
 
Kanske ska låta naglarna växa igen nu då... :)
Jag som återupptagit en av mina ovanor - att bita på naglarna... :(
 
Men allting i mitt liv tycks gå i perioder, så inget är nytt...!
 
Nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret.
Solen håller på att gå upp och ett svagt dis, stiger från marken.
Temperaturen var lägre idag på morgonen, än den varit dom senste dagarna.
Känns bra med den höga och syrerika luften.
 
Snart (NU egentligen), är det dags att fara till staden.
Arbete och möte, står på dagens agenda.
Sen blir det födelsedagskaffe, om jag orkar efter dagen....
 
Om inte annat så säjer jag GRATTIS, till finaste "Alice" här!!!
 
 
På återhörande, kan man hoppas......
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress