Fjäder

Ha en goer kväll!!!
Vilken härlig dag!
 
Livskamraten och jag tog en roadtrip i vårvädret. Vi hade med kaffekorgen, så det blev årets första kopp ute i friska luften. Härligt!
"Hamnade" på en loppis. Livskamraten hade inte varit där förut, så han blev jätteimpad (jo, faktiskt!!!).
380 kvadratmeter + tre bodar, med MASSOR av bra-ha-saker
Några små prylar fick följa med hem, till Hem-Ljuva-Hem. Några ska bli tejpprojekt!  Fick en efterlängtad kram på vår biltur också! Ibland behövs det inte mycket för att man ska le inombords!
Men lärkan har jag inte hört, fastän den tycks ha kommit till våra breddgrader redan. Får nöja mej med det underbara vårljuset och vårblommorna!
 
Köpte mej ett par vår- och sommarkängor häromdagen. Det var såna där kärlek-vid-först-ögonkastet-skor.
 
Visst är dom bara helt underbara!!!
 
Mindre underbart är att min "nya" telefon håller på att ge sej. Trodde den var stendöd förut. Men så ringde en välbekant signal, och jag blev så himla glad. Fast nåt fel är det på den, för den "glappar" eller nåt...
Får väl ta mej till butiuken i staden bortom berget, där jag köpte den. Fast just den resan lockar inte. Åker hellre på roadtrip och njuter!!!
 
Men nu är det over and out, för snart ska vi iväg till skogs...
OM fånen skulle funka, så kanske det kommer ett foto eller två på facebooksidan. Annars får jag väl använda mej av min lilla kamera (som inte heller mår så bra).
 
Fan, jag behöver nya teknikprylar (sa hon som älskar teknik....)
 
Ha en goer kväll i slott och koja. Kramizzzzzzzz!!!!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress