Fjäder

Likadana är dom!
Ibland så är det såna där dagar på jobbet, som jag tänker - "Hur ska jag orka att ha det så här varenda dag???"
Sen kommer det gulddagar och stunder, då tanken är en annan - "Det här får jag betalt för!"
Antar att detta är det som kallas balans i arbetet.
 
Men vi hade i alla fall en sån där gulddag (nåja, en halv i alla fall) häromdagen. Vi var inte så många i den grupp där jag arbetar, och solen spred sina strålar över tillvaron. Den lyste även ute, vilket inbjöd till en promenad. I ungefär en timma var vi ute och gick i ett fantastiskt höstväder. Vi spatserade utmed stadens vattendrag (å eller älv är den ständiga frågan i denna lilla stad), och gick till vår stadsträdgårdspark. Sagolikt vacker!
 
Och naturligtvis så stannade jag och fotograferade titt som tätt. Det var då jag kom på, att Bästaste och livskamraten är precis likadana som promenadsällskap.
"- Men, ska du stanna nu igen?"  " - Vad ska du ta kort på nu då?"  etc......
Vilket fick mej att le - för båda två älskar mina bilder, när dom väl får se dom i sitt sammanhang!
Så varsågod, älskade livskamrat och Bästaste. Här kommer ett gäng bilder från vår härliga promenad!
 
 
Jag antar att jag inte behöver tillägga att jag älskar hösten!
Jag kan inte få nog av dessa underbara färger, den klara luften och känslan....
Känslan av höst!
 
PS
Hoppas ni tyckte om bilderna!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress