Fjäder

Det är över nu...
sjunger Gyllene Tider.
Och den är över nu - min semester!
Den har varit bra. Riktigt bra! Visst kan man önska sej mer - men man kan lika gärna vara nöjd med det som är.
Resten är bara bonus.
 
John Blund får ledigt ikväll
Det blir en tidig kväll ikväll - för jag är såååå trött! Har jobbat i Röda huset ett antal timmar idag. Sen gjorde jag räkenskaperna för vår gemensamma loppis. Det tar tid, även om det är kul, så tar det tid!
 
Samma intresse
Nu har vi haft öppet sju gånger, i vårt Röda lilla hus, och många härliga besökare har det hunnit bli. Det är så himla kul att träffa folk som har samma intresse, för det finns alltid något att prata om.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ger inte upp
Vi ska försöka ha öppet varje söndag, året om. Vissa förändringar måste till, men jag tror det kan funka! Och gör det inte det, ja då får vi väl stänga några månader. Allt beror på väder och vind, kan man säja. Vi kommer i alla fall inte att ge upp!!!
              
 
Mat & dryck
Det har inte blivit så mycket mer idag.
En god middag blev det förstås när vi kom hem...
 
Små biffar med bacon och vitlök, egna potatisar, en smarrig sås och blandat grönt. Det smakade bra, kan jag säja. Särskilt med ett glas rött till
 
Dags att inse
att det snart är vanlig vardag igen! Om en stund blir det Morden i Midsomer. Tror nog att jag kommer att somna framför TV:n.
Ska försöka förlika mej med tanken att gå upp efter väckarklockan imorron också....
Tur att jag har en "kortvecka" när jag börjar...
 
Finns inget mer
att skriva om just nu. Hjärnan har stängt ner och kroppen går på halvfart. Så alla dom saker jag tänkt på under dagen, saker jag tänkt skriva om, är som bortblåsta nu. Lika bra det. Då blir det inget långt inlägg i alla fall.
 
Ses och hörs igen, när andan faller på...
Hej
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress