Fjäder

Tissda' ida' !
Hoppsan hejsan, vad trött man kan bli av att jobba ett par dagar!
Som en "vinneleka"
Fast då hade vi ju i och för sej, möte efter jobbet idag också. Inte van ännu!  Varken vid klockskrället på morronen, eller att vara alert hela dagen. Imorse låg jag och fladdrade som en väderkvarn, för att försöka få bort det där hemska ljudet som trängde sej in i min sköna dröm. Efter att ha prickat rätt, så gav jag mej tio minuter extra, innan jag var tvungen att kliva upp.
 
Sängen + Fjäder = Bra kombo
Därför har jag lovat mej själv att lägga mej i tid idag - fast jag har sovmorron imorron! Det blir inte så betungande att jobba heller - tre timmar "hemma-hos" och en extra stund på jobbet. Det ska jag väl klara! 
 
Flyttgods - eller flyttgodis
Var lite sugen på att åka och bada tidigare ikväll, men jag hamnade i garaget och plockade med loppisgrejer istället. Var sak har sin tid. Fick en hel massa saker av en tjej som skulle flytta. Detta ska gås igenom och märkas upp. Småtrevligt pyssel att ta till då och då.
 
Slut för idag
Men nu ska jag inte uppehålla dej mej mitt småpratande längre. Lika bra att göra kväller här...
 
Till dej min vän!
Vill bara dela med mej av en grej jag läste förut. Fick mej att tänka på en människa som betyder oerhört mycket för mej!
 
 
 
För livet bjuder på överraskningar ibland!
 
Natti!
Sov gott och dröm sött!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress