Fjäder

Inget riktigt inlägg...

Det blir inget blogginlägg förrän jag fått igång internet här hemma. Vår internetdistributör krånglar och jag lär få avsätta ett antal timmar i telefonen imorgon...
Fan vad jag hatar när saker och ting inte funkar som dom ska.
Ringde dom förut idag och då sa han jag pratade med, att dom skulle maila en viktig uppgift - fast jag förklarade att vi inte har internet, och att jag inte kan det här med mail på fånen. Men han lyssnade inte!

Så imorgon lär det inte bli roligt på Banhoffs supportavdelning, för då kommer en störtirriterad Fjäder att kräva det vi faktiskt betalar för - ett fungerande internet - på direkten!

För övrigt har det varit en helt underbar vecka. Vi har haft det så himla bra!
Nu ska jag ta helg och hitta på nåt kul.
Önskar dej en fin torsdagskväll, och allt gott tills vi hörs igen 💚💙💜❤💛

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress