Fjäder

SEMESTER!!!
Wiiiihooooo!!!
So it begins!!!

Semester! 
24 dagar ledigt.  Tjugofyra!!! 
Och då är det bara första semestern! 

Jobbade alltså sista dagen före denna återhämtnings- och laddningsperiod idag. 
En kanonbra dag,  med helt suveräna medarbetare. 

Har sagt det förut,  och säger det igen -  jag har helt jävla underbara arbetskamrater!!! 😚😚😚 Bästaste,  "kaffekokerskan med mera" 😂 och alla andra godingar! 

Kommer att sakna dom under följande dryga tre veckor.  Men kommer också att njuta av att inte behöva höra klockeländet på morgnarna,  kliva upp utsövd och att kunna göra vad fan jag vill -  När jag vill!!! 

For till mataffären och laddade upp,  direkt efter jobbet.  Sen styrde jag kosan hemåt,  för att så sakteliga landa i dagbädden på stentrappan. 

Så här sitter jag nu.  
Bevittnade ett grenfall hos grannen,  lyssnar på ljud från människor som arbetar,  borstar katter och tar mej en kall... (eller två...)! 

Börjar så smått att landa i semesterkänslan.  Tänk -  att inte behöva gå och lägga sej "i tid", utan kunna vara uppe så länge jag orkar och vill... 


Nu ska jag trassla mej ut i garaget och måla vitt. Sen får vi se vad som händer... 

Förresten,  så kanske jag sitter kvar här en stund och gosar med fyrbeningarna,  innan jag förflyttar min lediga lekamen 😁😁😁. 

Inga måsten,  inga krav. 


Kram och hej så länge... ❤💜💙💚💛








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress