Fjäder

Halloween, eller nåt. Huvudsaken är att vi mår bra!
Jepp, då är det helgen som man ska skrämmas och klä ut sej, kräva folk på godis, eller ställa till ett helvete för dom. Nåja, jag kanske överdriver lite...
Men vem fan, vid sina sinnens fulla bruk, vill bli skrämd???
 
Tids nog kommer vi nog att få så mycket skrämselhicka som vi klarar. Tids nog kommer vi nog att önska att vi aldrig blivit skrämda, någonsin!!!
Det jag menar, är att verkligheten är fan så mycket mer skrämmande än en utklädd snubbe eller gums.
Verkligheten lär nog slå alla utklädnader, what so ever!
 
Det som verkligen skrämmer mej, det är alla helvetes falska människor därute. Folk som tror att dom kan luras och göra som dom vill, utan att det ska få några konsekvenser.
Tacka vet jag Karma - henne kan man lita på!
För det finns ingen handling utan konsekvens!
 
Men, men, ha en kul Halloween, alla som gillar detta koncept.
Jag kan tycka är det kan vara en kul anledning till fest - inget annat...
 
 
Idag har jag haft en riktigt skön slappedag. Slet mej från sängvärmen och tryggheten mellan lakanen nån gång strax före tolv!!! Det är vad jag kallar en sovmorron!
 
Sen har det blivit lite av varje.
En tur ner till KH med en massa saker, en kram av snälla sonen, en del ärenden och en massa handlande i stora mataffären.
Det var fantastiskt skönt att komma hem efter detta!
 
Nu har vi en ny matta i Nostalgihörnan!
Röd och fin och fluffig!
 
 
Mysigt!
 
...och nu ska vi ha en alldeles underbart skön fredagkväll, jag och livskamraten min.
Önskar alla mina fina vänner detsamma!!!
 
Hahahaha....feels right.....!!!!
 
Couldn't have said it better myself!
Vem blir lycklig av oro?
Nej, bättre att försöka vara lycklig varje stund som bjuds!
 
 
Som sagt, ha en skön fredagkväll. Vi ses och hörs!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress