Fjäder

Hjärtat talar...
Irriterad!
Frustrerad!
Engagerad!
Oroad!
Förtvivlad!
(En massa -ad!)
 
Jag finns här!!!
 
Allt är som det ska.
Ingenting fungerar.
Tusen tankar och känslor.
Kan inte stänga av!
 
Jag finns här!!!
 
Mardrömmar.
Syner.
Illavarslande tankar.
Undringar.
Tvivel.
 
Jag finns här!!!
 
Varför?
Seriöst?
Nödvändigt?
Allvarligt?
 
Jag finns här!!!
 
Jag undrar hur det är...
Jag undrar hur du mår...
Jag undrar om detta är en verklighet...
Måste det vara så här....
 
Du vet var jag finns!
 

 
 
Har kommit till den punkten, där jag allvarligt börjar att ifrågasätta vissa saker i mitt liv.
Det handlar om människor - som betyder mycket för mej. Frågan är vad jag betyder för dom???
 
Ingenting? För mycket? Allt? Eller också finns jag inte "på kartan" längre...
 
Men när känslor och tankar börjar att ta alldeles för stora dimensioner, då vet man att det är något som händer!
Bra eller dåligt?
 
Andas....
Tänk....
Sluta analycera!
Sluta värdera!
 
Bara var, i nuet, i flödet...
Se vad som händer...
Om något händer!
 
Du vet var jag finns!!!
24/7, då och nu!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress