Fjäder

2017 - del 1
Året börjar lida mot sitt slut (YES). Bara en dag kvar på detta år. Härligt!
Hoppas att en dag kunna se tillbaka på 2017 - som det år då saker och ting vände och öppnade fantastiska möjligheter.
Brukar inte ha musik på när jag skriver blogg, men idag är ett undantag (Jethro Tull). Botaniserar på youtube och spotify - som levererar både nytt och gammalt i en salig blandning.
Hade tänkt att skriva nån form av årskrönika idag - får väl se vad det blir utav det hela. Kanske blir nåt annat i slutänden (Thåström)
Faktum är att jag är helt lost i musiken idag... Det finns så mycket (Miss Li) som är bra!!!
Vet inte om du orkar klicka på alla länkar (lila texten), men om du gör det så får du en i mitt tycke skön och varierad blandning, på musik som håller i alla lägen.
Kommer inte att kunna ta med en bråkdel av det jag gillar i musikväg. Önskar såå att jag kunde spela nåt instrument själv, eller sjunga.... Men jag får överlåta det till andra (Linus S).
 
Ja, det var det här med 2017 då. Ett pissår av saknad, elände och sorg (Iggy). Men det har trots allt medfört vissa guldkorn i tillvaron också - tack och lov (Freddie)!
 
Så det här blir en mix, precis som musiken!
 
Börjar med en av dom finaste människor jag träffat. Vi vandrade i naturen och njöt av tillvaron tillsammans.
 
Anette!
Min gamla goda hjärtevän Lotta, när vi klädde om en hel hög med dynor till deras husvagn. Den gröna i förgrunden brann senare.... (Status Quo)
 
Många underbara stunder har det blivit vid elden!
2 x
Älskade Dotrami!!!
Det här ska det bli mer av nästa år.....
En fantastisk mötesplats i Västanåker by - dammen med den fina bryggan och soffan där vi diskuterat livet många gånger! (Phil C)
Tre favoritsyselsättningar - safta o sylta, plantera och göra fint....
Underbara Svalnäs!!!
Finaste Ann & Olle
Två delar av mitt liv...
Lake Västanåker, igen!
I glada vänners lag...
Rescueteam....
Grönt är skönt!!! Smilin' Sus!
Midsommar med goda vänner!
 
 
En del arbete har det blivit detta året - både att bygga upp - och att riva ner...
Magiskt!
Or more........
 
 
Skål! Ytterligare en av alla dom fina människor jag fått äran att lära känna dom år vi bott i byn.
Nisse!
Power Meet var en hit!
Jag bara ÄLSKAR naturen!!!
Lysekilsbesök - "Micke o Tobbe" 
"Mammas lilla giiiiiis"
Och lilla fina stumpan, som ska bli mamma 2018. Vi gratulerar av hela vårt hjärta - Marie!
Denna delen med bilder från 2017 får sluta i Lysekil, vid kallbadhuset.
 
Visst finns det mycket att vara glad och tacksam för, det får man aldrig glömma, hur svart och jävligt det än kan kännas.
 
Del 2 kommer.........
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress