Fjäder

25 år !!!
Tre dagar kvar, (var det imorse... )   Nu är det bara två dagar kvar!!!
Och det känns på jobbet att det är semestertider. Känslan är skön! Vi hinner med lite kvalité- och guldkanter, som vi annars har svårt att få in. Fast å andra sidan så är vi rätt så jävliga på det med - men nu blir det ännu mer!
 
Håller på att sy en cosplaydräkt tillsammans med en av våra arbetstagare. Så svårt, och så roligt. Men det allra, allra roligaste, är att se personen ifråga bli så glad för det vi gör. Det ger mej en kick som heter duga!!!
Att se leendet, ögonen, ja hela personens kroppsspråk - det är helt, totalt obetalbart!!!
Att sen få höra kommentarerna från vederbörande, om känslan av att få göra denna skapelse och vad det betyder....    Ja, då är lyckan total, även för mej. Ibland älskar jag mitt jobb. Ja, för det mesta faktiskt!
Bilder på detta kommer....
 
Nu förbereder jag mej inför en ny säsong av Morden i Midsomer.
Det har varit en fantastisk dag. Livskamraten och jag firar 25 år tillsammans just idag.
Tjugofem år av glädje, sorger, prövningar, lycka - och en hel massa humor och skratt. Vi har delat allt, i vått och torrt. Det binder en samman!
Tack för att du finns i mitt liv, älskade Jörgen!!!
En kärlek som bara växer!
 
Detta firade vi med ett bad....
20° i vattnet, näst intill spegelblankt och så ljuvlig doft av sommar och vatten...
 
Sen blev det mat och dryck ute på altanen..... bara slappt och skönt!
 
Till skillnad från igår. Då åkte finaste vännen och jag ut på en lite mission....
Att plocka sten!
Detta är vad vi lyfte på kärran - KVINNOR KAN!!!!
(och NEJ, vi har inte stulit sten från Kinnekulle eller nån annan plats - jag vet ju att det finns "poliser" överallt!!! - dessa stenar har vi lovligen fått ta av dess förra ägare!)
Rosenlunden!
 
Vill avsluta detta blogginlägg med en bild som visar hur olika det kan vara här i världen....
 
 
 
 
Stackars höna!
Anonym

Grattis till 25 år ❤️❤️❤️Kram Christina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress