Fjäder

Drömmar i det kalla vädret
Sa till livskamraten att jag skulle upp på kontoret och fortsätta packa. Men efter en dag ömsom i garaget med kunder, ömsom i köket packandes lådor, så hamnade jag vid datorn istället.
Tycker vi varit otroligt effektiva idag ändå. Många lådor har det blivit denna helg. Det känns bra.
 
Funderar på att ha en sån där dag då det är extrembilligt, eller varför inte gratis - i garaget nån dag i vår.
Ett bord med sånt som kostar nåt - och resten gratis.
Återkommer vilken dag det blir!
Kan bli kul!!!
Detta ser jag fram emot - att kunna skänka saker, kläder, etc till dom som vill ha, dom som behöver och dom som inte har så gott ställt!
 
Men innan denna dagen kommer, så har vi öppet som vanligt på söndagar (annonserar på facebook, i olika grupper och på olika sidor innan). Under tiden fyller vi på med saker vi inte kan ta med oss.
 
Just nu står det två fåtöljer ute på gräsmattan (i snön). Dom är GRATIS för dom som hämtar dom...
annars blir dom bränsle till vår eld....
(kanonfina att klä om....)
 
Det kommer att komma mer möbler av olika slag, till garageloppisen...
 
Ja, så mycket mer har jag inte att skriva idag.
Vi hörs!
 
................och där kom en inresseanmälan om fåtöljerna på facebook....
Tacka vet jag sociala media - då händer det grejer!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress