Fjäder

Drömmer om det goda i livet!!!
Ge mej ett leende, och jag blir glad.
Låt mej få hjälpa dej, och det känns gott i hjärtat.
Var min vän, och jag blir lycklig!
 
Men ljuger du för mej, eller skadar mej eller dom jag håller kär, då är du inget värd.
Om du är falsk, så räkna inte med mej.
Lismande, självupptagna människor, som försöker få mej att tro att dom är goda, ger mej inget förtroende.
 
Det är inte lätt att se människor som dom egentligen är. Inte på en gång i alla fall....
Men det brukar visa sej efter ett tag!
För ingen kan dölja sin rätta identitet.
 
Därför måste jag säja till er som verkligen är mina vänner, som jag respekterar och älskar - var och en på sitt sätt, och som respekterar och tycker om mej - var och en på sitt sätt - TACK för att ni finns i mitt liv!!!
 
Ibland får man bara en sån där pling i hjärtat, då man skulle vilja omfamna "hela världen" och alla underbara människor man har runt sej i sitt liv.
Så det enklaste och bästa jag kan göra i detta läge, är att, utan att nämna någon eller glömma någon - ge er alla en varm kärleksfull kram...
 


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress