Fjäder

Hoppas återkomma med nåt bra....
Ligger under täcket, mina dubbla täcken. 
Fönstret är öppet och gardinerna fladdrar.
Det är tretton grader i mitt sovrum. 
Då sover jag som bäst - när kroppen är varm och näsan andas frisk luft.
 
Jag hör hur vinden tar i där utanför. 
Det känns tryggt att vara inne, med en känsla av ute. 
 
Imorron är det mittiveckandag igen. Sen kommer det en spännande dag, efter den. 
Jag hoppas att jag kan återkomma med en bra nyhet då. Men man vet  aldrig vad som händer... 
 
Fast mitt hopp lever och frodas. 
Precis som tanken på att allt ska lösa sej. 
Det finns så många OM just nu.... 
 
Men det roliga var - för jag skriver detta på fånen, nedkrupen i sängen... Det roliga var, att när jag skrev '"det finns så många.... ", så valde min älskade lilla fåne bland sina ord, och valde : idioter!!!
 
Hahaha.... den börjar förstå hur jag tänker 😂😂😂
 
Nu ska jag somna med ett leende på läpparna 👍
 
Natti 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress