Fjäder

Underbara sommar!
Gårdagen ute på öna blev alldeles underbar.
Livskamraten höll förstås på att få ett bryt, när inte båtmotorn ville starta. Men efter djupa andetag, en del svordomar och en god fika, så valde den att ge med sej och vara en snäll motor!
 
 
 
 
Under tiden mannen pysslade med detta, så tog jag en liten promenad i omgivningarna. Hittade en toppmurkla (som jag inte plockade),
 
 
Lite kul att hitta en murkla sådär bara. Har inte varit ute och plockat såna på väldans länge...
Däremot skickade jag lite till USA häromdagen, utav dom torkade jag hade. Hoppas dom kommer fram och att mottagaren tycker om dom.
 
 
tog ett dopp borta på badplatsen och fotade en hel del...
 
Tur jag hade badskor med.....
 
 
Efter god fika med kaffe och mackor (med stekt ägg - mums!), så tog vi en tur i lilla pärlan.
Ljumma vindar och strålande sol - och endast ett fåtal båtar ute. Helt bedårande vackert!!!
 
 
 Ja, det var gårdagen det.
Nu är det en ny dag att fylla med något.
 
Varje människa bär en dröm inom sej....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress