Fjäder

Energi efter jobbet...
Oj, va kul - blogg.se har uppdaterat och fått nya funktioner. Nu behöver jag inte "lura systemet" för att få dom färger jag vill ha!!!!
Tänk va lite det behövs för att göra en gammal fjäder glad!
Nya teckensnitt 😃  emojiar  🤗  Färger!!!!
 
Synd att jag är så jävla trött, annars hade jag experimenterat och lekt lite. Men mina stackars armar värker som om någon vridit om dom och försökt dra loss dom samtidigt. Kanske har blivit lite för mycket med allt packande och skruvande och dragande och.....
Nåja, jag har i alla fall tvättat (håller fortfarande på), kokat krusbärsmarmelad (eller sylt eller vad det nu blev) + packat ett antal lådor.
 
Hade ingen större, varken lust eller energi efter jobbet, men envis som en jävla gnu, så fixade sej ändå. Känns bra så här efteråt. Men vad jag ska göra med mina överarmar, det vete tusan!
Tappar totalt kraften, på bråkdelen av en sekund - då gäller det att  ha en plan B för det man håller i händerna vid tillfället!!!
Det lär bli liniment och painkillers till natten.
 
Bara hoppas jag vaknar i tid, för imorron förmiddag ska vi på nån form av "kick off" med jobbet. Inget som jag har på toppen av gillalistan, men är det obligatoriskt så är det. Vet att det kommer att bli en grej som jag gillar i alla fall...
Hoppas kunna återkomma med det imorron, eller nån annan dag.
 
Nu är det typ fem minuter kvar till ett TV-program som jag vill se. Så jag avslutar här och säjer - vi ses!!!
Kram på er alla fina!!!
C U
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress