Fjäder

Good luck med GI:andet!
Kom just på en jättesmart idé.
Vi kanske skulle ta och  laga lite mat inne hos oss i våran grupp på jobbet.
Mumsigt god vitlökspotatis med massa olja o dill, ja du vet...
Så kunde vi bjuda in granngruppen i "huset intill".
Har hört att dom älskar potatis!!!
Nä, nu var jag taskig.
Good Luck med GI-andet M (och L) och snart också M nr2.
Nån gång när jag har karaktär och allt annat som behövs för att sätta igång ska jag också GI:a.
För gudarna vet att jag skulle behöva det!
Men fram tills dess så är det bara att lyda kropp och hjärna och framförallt munnen...
Just nu vill munnen ha en liten ostmacka med massa god inlagd gurka på - och jag lyder!
Kanske en liten kopp thé till?
Sen spikmatta och John Blund.
Igår somnade jag på mattan och vaknade 2½ timme senare av att jag  "satt fast" i mattan.
Sved lite!
Men somnade gott igen efter att ha tagit bort den taggiga tingesten.
Natti!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress