Fjäder

Lördag
Underbara härliga lördag!
 
Sovmorgon.
Lite spel på trav, lotto och fotboll. (har inte kollar resultaten ännu.....)
 
Fixade till franströjorna som är klara, och som ska med till butiken imorron.
Tog det lugnt.
Åt en härlig helgfrukost tillsammans med livskamraten.
 
Sen blev det arbete och umgänge med finaste grannarna.
Avslutade med att käka pizza och dricka lite gottigt till.
En alldeles fantastisk kväll.
Tack finaste grannar!!!
 
Nu borde kroppen få vatten på sej, men jag tror faktiskt inte jag orkar....
 
Det får bli en morgondusch istället. För just nu så tror jag, att jag kommer att antingen
a) somna i soffan intill livskamraten
b) gå och lägga mej och stenslockna
c) sitta kvar här vid datorn tills jag är så trött att jag stupar i säng
 
Hur som helst så blir det snart sömn.
Är så där skönt trött, som man blir när man arbetat och haft roligt samtidigt.
 
Undrar vad morgondagen har i sitt sköte?
 
Men jag vet i alla fall att jag ska ha öppet i min lilla butik mellan 12 och 15.
Det är ju skyltsöndag i lilla staden.
Hoppas att någon har vägarna förbi Majorsallén 24 i Lidköping...
 
Då är du/ni hjärtligt Välkomna - Ner till Fjäder.
Jag bjuder på pepparkakor och något varmt att dricka.
Hoppas vi ses...
 

Kram & Natti!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress