Fjäder

Utvilad / Sonens fördelsedag / Valborg
Vaknade utvilad idag, för första gången (en vardag), på väääääldigt länge.
 
Känns skönt, för i går somnade jag tidigt....
 
Halv tre, när vi satte oss och fikade på jobbet, så kändes det som om "pluggen gick ur", och ALL min energi försvann.
Efter det så jobbade jag ytterligare en och en halv timme, åkte och handlade, och for hem och packade in alla matvaror. Åt lite - och gick och la mej - HALV SEX!!!!!
 
Hade svårt att koppla av, trots tröttheten, men sen somnade jag och sov som en klubbad...
 
Gick upp fyra timmar senare och gjorde en clysmatic, duschade och - gick och la mej och sov igen...
 
Ibland måste man lyda kroppens signaler - nej, fel!!
Man måste lära sej att lyda kroppen signaler - helst jämt (men det fugerar ju inte riktigt i vardagslivet. För då hade jag ju gått och lagt mej på jobbet, halv tre!!!).
 
Nu sitter jag åter här vi mitt fönster (och datorn). Solen lyser in, det verkar vara helt stilla ute, och fåglarna sjunger i kör. Lilleman ligger på mattan intill mej och "sover". Låg, för nu tassade han iväg igen :)
 
Det är Valborgsmässoafton idag, och snälla sonen har födelsedag - GRATTIS!!!

 
30 timmar på kortet ❤ - dryga trettio år sedan...
Tiden går fort!!!
 
 
Den lilla killen har blivit en vuxen man...
 
 
Mina ögonstenar!!!! ❤ ❤ ❤
 
Nu ska jag snabba på, och fara ner till stan. Tiden går fort på mornarna också!!!
Ser fram emor fyra dagars ledighet nu!!!
 
Ha en bra Valborgsmässoafton, om vi inte hörs mer innan dagen är slut!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress