Fjäder

Gå på känslan!
Imorron ska jag jobba igen.
Då har jag haft semester i tre veckor och flytten anses vara klar.
Det är den också. Nu är det bara den där andra gallringen som återstår.
Var nere i min gamla, före detta butikslokal idag och började att strukturera upp det som ska komma att bli till försäljning. Jääääävlar vad grejer vi har!!!
 
Men,
jag har kommit till den punkten i tillvaron, då jag inte har några bekymmer med att inte spara!
Faktiskt!
Så det kommer att bli massor av saker som ska avyttras på ett eller annat sätt, så fort vi gjort valet av vad vi ska spara och ta tillvara. Sen så....!!!
Mängder av böcker kommer att finnas till försäljning, bland annat.
Men jag kommer att lägga ut bilder så småning om.
 
Vi tog en paus i det hela och åkte upp på Kinnekulle ett par timmar idag. Så välbehövligt!
Våren har kommit lång och det har hänt massor både i naturen och i bebyggelsen. Vi stannade till på Utsikten, och tog kaffe och en macka medan vi njöt av att bara sitta och beundra den vackra vyn. Liiite kyligt i vinden, men ack så skönt!
 
Nästa helg är det Vårrundan - och vem vet, det kanske blir en Kinnekulletur då också. Vet några ställen jag skulle vilja besöka. Men, eftersom undertecknad har födelsedag samma helg, så får vi se hur det blir.
Tänker i alla fall ha lite "öppet hus" för goda vänner som vill komma och hälsa på, på lördagen.
Lite födelsedags- inflyttnings- Tack för all hjälp-firande.

 
 
 
 
Och just nu ser det ut så här, på våran balkong....
 
Ljuvlig vår!!! 
 
Och på kvällens tallrik såg det ut så här!
 
Varm macka med ost och bacon mm - mums!
 
Nu har jag X antal kassar med böcker som står i hallen och som ska ställas in i nån bokhylla. Vet dock inte om jag har nån lust med detta ikväll. Tror att jag bara ska hänga lite framför TV:n och förbereda kroppen inför morgondagens arbete...
 
 
Tror jag ska göra som duvan i körsbärsträdet utanför - köra huvudet under vingen och skita i allt!
 
Vi hörs igen.
Tills dess - ha det!
 
Och om något inte känns rätt i magtrakten - skit i det!!!
Men vem vet vad morgondagen kan bära med sej....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress