Fjäder

Hej & Hej då :)
En bra måndag!
 
Så roligt att träffa Bästaste igen - det var ju fler daaaaagar sen vi sågs...!!! :)
(ja, nästan en hel vecka!)
 
Jobbade tillsammans med en skitgo' tjej och satt och sydde hela förmiddan. Hon har ett sånt där leende som gör en alldeles varm inombords! Tänk att en så liten grej som ett leende, kan få en att må så bra. Och jag fick massor av dom.... Snacka om glädjekickar! Såg ju att hon mådde bra där vi satt - bara det, är stort!
 
Sen var vi tre som satt i den lilla syateljén ett tag. Eftersom vi bara har en symaskin, så fick jag växla mellan mina jobbarkompisar, så dom sydde en stund var. Det gick finfint!!!
Så härligt att se!
 
Ja, och efter jobbet så var det Qigong. Tyvärr så var det sista gången. Men vi ska försöka fortsätta själva...
Tror det kan bli bra. Vi är ju inga nybörjare någon av oss. Och jag älskar Qigong!!!
 
Just nu så känns livet bra.
Ja, jag vet att det är att utmana ödet genom att yttra/skriva orden. Men jag måste få dela med mej av min lyckokänsla i livet - jag brukar ju dela mina mindre lyckade känslor, med dej som läser... Rätt ska va rätt! :)
 
Fast nu måste jag erkänna att jag är väldans trött.
Var ute en stund när jag kom hem, och hade förutsatt mej att fixa till det på köksaltanen. Men det var bara att lägga ner. Hade ingen som helst inspiration eller kreativitet för det idag. Får bli en annan dag....
 
Nu har jag tänkt att blöta ner kroppen, innan jag lägger densamma i horisontalläge. Sen kommer jag troligtvis att slockna utan nån sand från JB, eller några spikar på ryggtavlan...
 
Natti
Christina

Kul att du mår bra igen. Då passar ni bra i hop du
o den där tjejen för du har oxå ett leende som
man blir varm o glad av
Löste det sig med lgh?
kram

Svar: Tack!!! :)Nej, än så länge inget napp.....
Bara att hålla tummarna o hoppas på att det dyker upp någon snart - i rätt prisklass!
Kram
Anita J. Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress