Fjäder

Livet ÄR faktiskt underbart!!!
Det är fortfarande söndag, fast något senare på dagen.
Måste ju komma med ett inlägg som är lite gladare också känner jag. För trots allt, så går ju livet vidare och jag måste anpassa mej till det som sker, så gott det går - och kan jag inte anpassa mej, ja då får jag väl fajtas då!!!
 
Vi hade i alla fall väldans roligt en kväll i förra veckan. Meningen var att vi skulle hälsa på och grilla. Men det blev grill, bad och övernattning - och sååå himla trevligt! Tack snälla ni, för en fantastisk kväll...
             
 
 
Regnet vräkte ner, och vi hade det helt ljuvligt i både
27 och 37°. Med och utan bubbel...
 
Belysning i poolen och det lite kyliga regnet, gjorde att
älvorna dansade över vattnet...
Och några dansade i vattnet!!! 
 
En magisk kväll!
Och att vi fick övernatta i "garaget" gjorde inte det hela sämre!!!
Frukost ute i morgonsolen, med en fantastisk utsikt över Kinneviken!
 
 
Regnet har varit vår följeslagare ett par dagar nu. Så härligt efter all sol och torka.
I helgen var vi på två loppisar, tillsammans med goda vänner. Den ena klarade vi oss torrskodda på, men den andra blev blöt!
Katthemmet utanför Skara hade som vanligt massor av roligt. Försökte dock att minimera mina inköp...
När sedan himlen öppnade sej, då var vi i Örslösa. Där var det livskamraten som handlade mest!!!
Ett mångfald av paraplyer följde auktionsutroparen.....
 
Nu ska jag snart soffa ner mej framför TV:n och se på  'Morden...', efter att ha suttit ute på stentrappan och ätit.
Idag blev det Chili con carne, typ - och vitlöksbröd med ost...nom nom..!!
 
Hej så länge, och tack för att du tittade in...
/  Kram från Fjäder
 
 
Anonym

Härligt att du mår bättre 💕 Kramar och kärlek 💕 Kim

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress