Fjäder

Naturligtvis.....
Oj, redan sex dagar sen jag var här inne och skrev. Tiden rullar på när man slappnar av.
Så jäkla skönt förresten - att slappna av!
 
Har firat midsommar, jobbat en dag, tagit lite extra semester och sen bara varit!
Nåja, än så länge så har jag gjort en del grejer som varit lite eftersatta här hemma. Men nu är det klart och jag kan snart chilla runt som jag vill. Tilltalande tanke!
 
Mycket foton har det blivit också ( - nu blev du allt förvånad va' ????! )
Så mycket att jag inte vet vad jag ska välja att dela med mej av....
 
Men jag tar några i högen bara...
 
Balkongfrukostar är det bästa!!!
 
Med blommor intill!
 
Medeltidsmarknad vid Läckö är en tradition på midsommar!
 
Så in i helvete vackert! Jo, man får säja så! För ibland så måste man förstärka det man vill säja med några extra tunga ord....
 
Kanske inte lika vackert - men jag i alla fall!
 
Dofter av ros och kaprifol - får tårna att dansa jenka och huvudet att förvridas av kärlek!
 
Dessa fantastiska odlingar! Snålvattnet rinner till och det kliar i dom gröna fingrarna!
 
Skönhet utan gräns!!!
 
Finbesök i hamnen - Sigrid var där!!!
 
Och hemma på balkongen går grillen varm på kvällstid!
 
Inga tomma glas och humöret som oftast på topp!
 
Har till och med sett på fotboll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ni som verkligen känner mej, vet ju att jag inte tycker om sport - inte titta på, inte utföra - men va fan,
allt kan ändras här i världen!
Jag såg hela matchen Sverige - Tyskland !
Jag lovar - HEEEEELA matchen!!!!
 
Sen var det ju inte så att jag tyckte det var en bra match, nä, lång därifrån. Defensivt spel av svenskarna, som bara lät tyskarna spela i den riktning dom ville. Inga chansningar eller "långa bollar på Bengt". Men, jag stog ut i alla fall! Tyvärr så vann ju inte Sverige - inte DEN matchen (men det gjorde dom idag, mot Mexico).
 
Fast idag har vi inte sett på fotboll. Nej, Sverige fick vinna mot Mexico utan att vi skrek och hejade på.
För vi var ute på sjön.
I tystnad, solsken , ljumma vindar och ännu mera solsken.
Massor av bad, goda medhavda mackor och en rent magiskt känsla - som en smekning för själen!
 
"Vårt Atlantis"
 
       
 
Vatten är LIV !!!!!!
 
Förtrollande vackert - helt stilla, endast porlandet av vattnet när vi gled fram - och fågelsången.....!!!
 
Att sen livskamraten ställer upp och är chaufför på vår 26-årsdag - det innebär ju bara att jag får glädjen att ta en pilsner i min vackra Lady!!!
 
Jodå, i 26 år har vi varit ett par! Helt ofattbart att åren går så fort - men är lika kär i mannen som första gången jag mötte hans blå ögon!!!!
 
Massor av bad blir det. Favoritstranden Svalnäs, får ett besök om dagen (kvällen) nu för tiden!
 
Och månen gäckar oss med sin kurragömmalek bakom nattens moln - han är ju snart full , den rackaren!!!
 
I Lidköping tycks vi ha "lutande tornet i......................... - Lidköping!!!!"
 
Och här finns även våra go'a vänner. Här ser du två av dom - Mor tuta och Bosse kaka
Ljuvliga människor!!!
 
Ja, sen vete fan om jag vill dela med mej av mera. Det får nog vara bra så.
Fast jag kan säja att jag känner mej som Ramlösaflaskans text - med tolv dagar kvar på första semester!
 
 
En sak till bara.....
 
 
Varför i helsicke vill folk göra om sej???
På riktigt!!!!
Kolla på min lilla fejkbild, hur jag skulle se ut med en läppförstoring till exempel.....
Usch!
 
 
Nä, tacka vet jag naturliga människor - inifrån och ut!!!!
Over and out from yours only - Feather
 
Anonym

Grattis på 26 års dagen❤️❤️❤️
Kram Christina

Svar: Tack!!!
Fjäder

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress