Fjäder

Välkommen till Anitafeather's blogg
Jag är så glad - min älskade dotter har hjälpt mej göra min bloggdesign. Helt perfekt - i samma stil som hemsidan anitafeather.com.
Här kommer att komma dagboksanteckningar, bilder på mina smycken och annnat hantverk jag skapar och säljer, samt bilder på vår underbara Bamsekatt mm...
Varmt Välkomna till Anita Fjäders Blogg !!
Alovera

Till Alla Er som kommit till Anitafeathers blogg, Ni ska veta att Ni har kommit till En helt otrolig Underbar,Omtänksam,Kunnande, Insiktsfull, Medmänsklig,Varm,Ärlig,Härlig Medmännsika.Jag hr just gjort mitt första inlägg på en blogg och det kommer säkert att bli fler.



Grattis till Bloggen Anita !



Post nubla Phoebos

Kram Alovera



Anita

Tack min änglavän!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress