Fjäder

Avslutar små kapitel...
Någonting har hänt.
Tavlor och arbeten jag haft liggande ett antal år får ett avslut och blir färdiga.
Det vill säja - jag sätter till det där lilla extra som jag väntat på, jag gör "ramar" och jag gör klart! Färdigställer!
Undrar om det var febern som möjliggjorde detta...?!
I vilket fall som helst så känns det bra.
 
Tur att jag tog en förmiddagspromenad, innan regnet och rusket tog överhanden helt. Nu kan jag med gott samvete fortsätta att skapa och leka. Det känns riktigt, riktigt bra!
Ingen feber och hyfsat pigg alltså - även om jag villigt ska erkänna att jag ångrade mej både en och två gånger medan jag gick vår runda härute. Men, det funkade och det var gott när det var gått! ;)
 
Här kommer några bilder på det jag färdigställt inatt och idag...
 
 
 
'The Beginning'
 
'Stillhet'
 
'Back to Basic'
 
 
 
"Native land"
 
Så nu kan jag ta ner dessa fyra till min lilla butik, för beskådan och försäljning. Ett ögonblick jag väntat på....
 
Därmed önskar jag alla som firar Fars Dag en bra sådan...
Vi hörs!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress