Fjäder

FREDAG!!!
Go' middag!
 
Ja, jag hoppar över morgonen idag, för då låg jag och sov som godast.
Tassemannen och jag.
Jag var nere och släppte in honom vid halv åtta, men tyckte det var en okristlig tid att gå upp på, så jag dök ner under täcket igen.
 
Nästa gång jag vaknade till var klockan efter elva.
Härliga sovmorgon!!!
Så mysigt att vakna med en nallebjörnskatt intill sej.
Spinnande, varm och mjuk!
 
Han är min "lilla" skugga. Vill gärna vara nära, helst på...
Ligger alltid på min arm när jag sitter här vid datorn.
 
Fast idag kommer han nog att bli lite gramse på mej - för jag har tänkt att släpa fram dammsugarslangen.
MÅSTE faktiskt städa nu - även om jag inte känner för det.
 
Bara att hoppas att känslan infinner sej, när jag väl börjat...
 
Så jag säjer hej så länge, och återkommer förmodligen lite senare fram på dagen...
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress