Fjäder

Mår så gott!!!
Hej!
 
Nu är jag tillbaka igen!
 
Det blev en 'enochenhalvtimmes' promenad i snön. Dotrami och jag.
Ungefär fem kilometer (Runkeeperappen la av...) i skog och på väg. Så fantastiskt skönt - och vackert!
Vi stannade titt som tätt och fotograferade. Söta dottern är ju fotograf, och har en i mitt tycke jätteavancerad kamera. Medan jag har en fåne som kan ta kort + en kamera som jag tappat i golvet och som låter mycket suspekt numera.
Men fina bilder blev det i alla fall (fast hennes blir säkert ännu mycket bättre)!!!
 
Tystnaden var total. Ingen vind och ett ljuddämpande snötäcke.
 
Min fotograferande, vackra dotter ❤
 
Snötäckta julgranar utmed vägen...
 
..mot en himmel som skiftade i blått och lätt rosa...
 
Sagolikt!!!
 
Och som alltid i livet så ska man välja väg...
(men jag gillar inte att välja - jag vill ha allt - på en gång!!!)
 
Vintermagi!
 
Den blå timmen inleds...
 
...och söta dottern hälsade på hästarna i Bro.
 
Den bästa byn som finns!!! Västanåker!!!!
 
Och här får vi bo!!!
LYCKA! ❤
 
....och Tasseman blev glad när vi kom hem igen!!!
 
Nu står rotfrukterna och rostas i ena ugnen, och dom marinerade kycklinglåren i den andra. Doften av mat sprider sej i huset.
Utanför fönstret är det mörkt och fortfrande lika stilla och lugnt.
 
Det är inte svårt att må gott, när livet är på detta vis!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress