Fjäder

Det går mot klimax...
Sitter på stentrappan med en kopp kaffe och en uppäten macka. Nyss hemkommen efter att ha gått rundan (4 km).
Känns otroligt skönt!

Solen håller på att stiga och värma bort nattfukten. Det är stilla och alldeles bedårande vackert.
Jag tror att den tiden som kommer nu snart - sensommaren, är den bästa tiden på sommaren. När allt är i full blom och moget. Det är som en naturens klimax...




Lätta, svala vindar smeker mina bara ben och armar. Vattnet plaskar rogivande intill mej, och båda missarna finns i närheten.

I såna här lägen, är det lätt att vara nöjd med livet.

Morgonpromenaden gav min hjärna chansen att sortera en del tankar också.

Vet inte om det blev bättre, men jag försöker i alla fall...

Nu återstår det att se vad det blir av denna dagen - tisdagen, i min näst sista semestervecka...

Jag vill passa på att önska dej en riktigt bra dag. Må solen alltid lysa på dej , och som vän, så har du alltid en plats i mitt hjärta.

Kram på dej 💜
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress