Fjäder

Erotiskt tejpande...
Jag har ju berättat om aluminiumtejpandet som jag börjat med. Det är en sån där härlig sysselsättning som ger mersmak.
 
För ett tag sedan köpte jag en halv man, genom en sida på facebook.
 
Det är han till höger på bilden...
 
Jag hade en bild i huvudet, redan när jag bar ut honom till bilen...
Och nu är han klar!
 
Jag har format en kroppsdel och satt dit en annan, tejpat, målat, torkat och slutligen gett honom vingar.
Måste säja att jag blev otroligt nöjd med min, lite spektakulära mansängel!!!
 
 
Om du tillhör dom pryda, så ska du nog inte titta längre än så här.
 
Men om du gillar livet, sex och erotik, och har glimten i ögat - då kan du gott scrolla vidare....
 
 
Han har en liten detalj på sin ena höft också - en liten skylt, med texten:
Amor vincit omnia, et nos cedanus amori (Kärleken övervinner allt , låt oss besegras av kärleken).
 
Ja, så roligt kan man ha med lite tejp och en gammal skytdocka (+ lite annat!).
 
Tejpa på!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress