Fjäder

Ups and downs...
Ja, så är mitt liv.
Skulle inte tro att jag är så olik alla andra med det.
För visst har vi alla, underbara dagar då allt bara flyter på och blir kanon,
för att sen avlösas av dagar då allt tycks gå åt helvete och vara i bott...
 
Idag är en bottendag!
 
Inget blev som jag tänkte, och ångesten bultar i mellangärdet.
Nej, inte så farligt att det 'går över styr', men illa nog för att få mej att må skit.
 
Och varje gång nånting sånt här händer (för det finns ju orsaker, för det mesta), då kommer även all annan skit upp till ytan.
 
Undrar bara, sådär lite i förbifarten - hur fan man kan stänga av nåt som betytt något i ens liv?
Fortsätter fundera - finns det nåt knep?
Men ger upp - och inser att det mesta ger sej, förr eller senare, på ett eller annat sätt...
 
Men det gör ont!!!
 
Borde kanske inte yppa mina känslor och tankar på detta viset - men å andra sidan så är det bara dom som är initierade, som vet vad jag pratar om!
Och till slut så borde jag ju kunna gå vidare och inte bry mej.... Men jag känner mej själv - jag kommer aldrig att sluta bry mej. Jag kommer aldrig att ge upp. Jag kommer alltid att.....! Bara så du vet!!!
 
Fan i helvetes jävla skit säjer jag bara!
 
Det var ju det här med minnen. Dåliga minnen eller bra minnen...
 
Mitt minne är dåligt, det ska jag villigt erkänna.
Men när jag minns saker som varit, då blir det som ett slag i magen när dom bubblar upp till ytan.
Idag var det skitsaker som kom upp. Dåliga minnen. Jobbiga, och på alla sätt otrevliga.
 
Men, när sinnena öppnar sej för dessa, då kommer även andra minnen upp...
Såna som jag vill bevara, men som ändå gör mej ledsen.
Ja fy fan!
 
Just nu så har jag bara lust att ge fan i allting och inte bry mej mera.
Skulle behöva....
Men....
 
Så jag lägger in ett par bilder från ikväll och hoppas på att saker och ting löser sej. Att det som verkar omöjligt, ändå får en chans...
Förlåt, om jag är pisstråkig och 'neggo neggo' just nu. Men jag behövde skriva av mej lite.
 
 
 
Anonym

Kram/Christina

Svar: Kraaam
Fjäder

Anonym

Älskaaaaar dig och din blogg 😍😘😍Kimsan Wimsan 💝

Svar: Kram och tack ❤️
Fjäder

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress