Fjäder

2017 - del 2
Här kommer fortsättningen då...
Känner att jag måste knyta ihop säcken för att kunna gå vidare - skriva nya kapitel i det som är mitt liv (Dire Straits).
 
 
Fortsätter med musiklänkar, för dej som på något sätt vill följa helheten i storyn. Fast det är ingen direkt tanke bakom musikvalet. Bara en skön känsla...(Kim Larsen - igen).
 
Fortsätter med bilder också.....
 
With Mozart !!!
Without Mozart!!!
Men med TorBjørn!!!
Bästa kvällen på året!!!
Doften......
Västkusten....
Ett fint möte med fina Claes och Eva.
För allas lika värde!!!!
Världsproblemen är på väg att lösas! Stefan & Sus, Sabina och min älskade livskamrat. Samt den klokaste av oss alla - Jack!
Glöm aldrig bort att äta och dricka......
Som sagt!!!!  
Många Guldkorn blir det..... !!!
Även om det var den kallaste sommaren sen 1962 (det sa dom på radion iaf).
Kallt eller inte - vi har alltid haft det mysigt på stentrappan - själva eller tillsammans med underbara vänner!
Musik och god mat hos Nisse och Anette!
      
Ingen specielle tanke med denna liknelse - tyckte bara den var lite kul!
 Skogen är mitt andra hem....!
Och en sån här liten jävel gav mej borrelia.......
Och denna underbara karl startade ett företag!!!
Medan jag kom på att teckna och måla faktiskt är min grej!!!!
Kärlek till givaren - min älskade dotter!
och till livskamraten....
 
 
Alltför ofta kommer detta svar, istället för det som är sant...!
 
 
Thomas och livskamraten blickar ut över det vita landskapet.
 
Orkar inte gräva mer nu. Detta var "lite ytligt",men med många vackra vänner och guldkorn.
Dock inte alla!!!
 
Glad över det goda som varit innevarande år, tar jag nu en paus. Ska ägna mej åt den som håller mej uppe här i tillvaron - min älskade livskamrat                     
 
 
 
 
Om vi inte skulle ses mer detta år, så önskar jag dej...
 
 
 
 
 
/ Fjäder
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress